091017
2009-10-17 / 18:43:00 / Allmänt

Tjena tjena mittbena!

Sitter nu här framför min vita dator i vardagsrummet. Har inte varit så bra updates från mig idag, men det är för att jag imorse gick upp ganska så tidigt för att åka in till marknaden med Ida. Det var svinkallt men det gick bra ändå. Inhandlade varma & färska munkar + en salt lakrits polkagris! Muuuuuuuuuuums!

Sen åkte vi hem till Ida & sov haha! Vi var huur trötta som helst efter att ha gott i stan en timme och knött bland folkmassan, ganska mysigt ändå faktiskt!

Så nu sitter jag här och ska snart ner i duschen och sen basta lite också. Inte alltid man bastar nu för tiden när man inte bor här längre, så man får passa på.

Hur har eran lördag varit hitills?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: