091016
2009-10-16 / 07:02:58 / Allmänt

Godmorgon alla underbara!

Sitter just nu på golvet i mitt rum och har precis rengjort ansiktet. Så ska nu platta håret, bädda & packa lite saker eftersom jag även denna helgen tänker åka hem till Åmål.
Det är Åmålshelgen så får passa på.

Idag är det ju fredag och jag börjar lite senare än vanligt, alltså vid 10. Men ska ändå åka in tidigt. Känns goare att gå upp tidigt istället för att bryta mönstret. Min kropp har ställt in sig på att gå upp senast 7 så då är det så, haha!

Har matte & skapande verksamhet på schemat idag. Så inte så mycket, men ändå slutar jag 16.15. Men låååång håltimma emellan alltså, jaja så är det ibland.

Nu ska jag fortsätta här!
Hoppas ni får en jättebra fredag så hörs vi seanre.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: