091015
2009-10-15 / 20:06:10 / Allmänt

Tjena mittbena!

Haha, bra start där tycker jag! Eller? Kom iallafall nästa precis in genom dörren. Har varit på stan hela eftermiddagen med Kajsa och några andra från klassen. Åt MacDonalds och gick runt och letade efter vinterjacka + skor till Kajsa, men hittade inget speciellt!

Även jag gjorde ett litet inköp idag faktiskt! Köpte mig hårnålar som jag verkligen behövde. Dom försvinner varje gång för mig, men det är som sagt något man alltid måste ha! Iallfall jag.

Vi fick även se våra engelska prov/läxförhör som vi hade förra veckan tror jag det var? Jag fick VG!

Nu ska jag gå ut i köket och värma pannkakor & hälla upp ett glas mjölk!! Muuuums!

Bloggar senare igen!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: