091014
2009-10-14 / 18:26:27 / Allmänt

Tjenixen tjenixen!
Dåligt med "starta-inläggs-fraser" för tillfället, men ska nog kunna komma på några riktigt bra snart! Haha, tycker det är så tråkigt att bara skriva hejsan svejsan i början av varje inlägg. Eller?

Sitter iallafall här nu i sängen och är halvdöd. Känner mig helt slut efter denna dagen, vet inte riktigt varför men så är det iallafall.
Skoldagen har varit jättebra. Dagen började med Ljudteknik & det var sjuuukt roligt! Innan har saker med teknik aldrig varit min grej men detta gillar jag verkligen!
I Ljudteknik när det är inom musik och så, så får man lära sig såå mycket roligt! Idag kopplade vi mickar från inspelnings studion där man står och sjunger in till kontrollrummet där den som mixar låtar och sånt sitter. Längtar efter att få lära mig meeeer!

Sen hade vi även historia, jag hade individuell (stavning?) sånglektion & så repade vi! Så har varit full rulle idag, haha! Men nu sitter jag iallafall här och småfryser & är trött. Så ska snart tappa upp ett varmt bad och bada. Ska bli jättegött!


Gott med PimPim & Coca-Cola!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: