091009
2009-10-08 / 18:06:24 / Allmänt

Blev inget morgon-bloggande för min del imorgse, vaknade ganska så sent så jag hann verkligen inte! Jag ställer alltid datorn brevid sängen på kvällen för att jag ska kunna blogga en gång på morgonen och berätta om dagen och så. Men hann som sagt inte idag.. Lite synd men vissa dagar är inte som alla andra, haha!

Sitter nu här i sängen och har precis ätit smörgås & druckit juice! Gott som bara den, jag är alltid hugnrig när jag slutar skolan och är påväg hem. Man hinner typ inte känna efter om man är hungrig när man är i skolan, haha!

Sitter nu här iallafall och lyssnar på massa musik! Haha, massa musik? Ehmm.. ah så kan man ju också säga, eller? Haha.



Känner mig så kreativ (stavning?) där med den hjärtformade sladden, haha!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: