091006
2009-10-06 / 06:16:40 / Allmänt

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt, godmorgon godmorgon i köööööör! Haha, kom och tänka på den kaviar reklamen ni vet? Haha, den är lite smårolig fakiskt. Annars är jag vääääldigt trött på reklam! Dom tjatar ut dom så himla mycket! Jag menar se på den där Kavli reklamen!?

Den var ju skitrolig när bebisen kom där! Men nu har dom även gjort med en gammal tant & en hårdrockare?! Alltså hur kul är det nu egentligen?

Vilken tycker ni är roligast?

Bebisen? Tanten? Hårdrockaren?
Jaja, nog om tv reklamer nu.

Idag är det tisdag & jag vet inte riktigt vad som händer. Vet inte ens om det är skola idag men några i min ensambelgrupp hade tänkt att repa så vi får se hur denna dagen blir, vet inte så jättemycket än.

Men nu ska jag nog börja göra mig iordning lite, äta frukost och så ni vet!
Hoppas att ni får en jättebra dag.

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: