091003
2009-10-03 / 10:42:23 / Allmänt

Godmorgon alla morgonpigga läsare!


Sitter nu upp i sängen med datorn i knät, tog en sovmorgon idag. Kände att det behövdes efter denna veckan med konserter och sena kvällar. Men det har bara varit roligt alltihop!

Om vi ska prata lite Idol så gick mina favoriter vidare & det är jag jätteglad för! Nicklas är min absoluta favorit bland allihop men hejar också på Erik, Tove & Erika det är dom jag håller på mest, men det finns ju fler duktiga såklart. Men dom två är mina favoriter!



Vilka är era favoriter?

Nu ska jag snart hoppa ur sängen och först äta lite frukost & sedan packa och duscha! Idag ska nämligen jag & Kajsa på mina kompisars bands som har spelning här i Göteborg! Det ska bli grymt roligt. Mina kompisar är även småbröder till sångaren i Kid Down. Lite småcoolt så, haha!

Bloggar senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: