"Nej nej, inte på gräset!"
2009-11-24 / 22:38:10 / Allmänt

Hallojsan!

Är sjukt trött nu så kommer inte orka skriva sådär jättemycket.
Fast varje gång jag säger så så brukar det bli en hel del ändå, haha!

Idag har jag iallafall varit med Bästaste Mikaela!!
Åkte hem till henne efter skolan idag för att se första Twilight filmen som jag inte hade sett, haha men nu har jag gjort det så nu kan ingen klaga! Haha.
Den var sjukt bra iallafall, lite äcklig på vissa ställen men äsch då!

Sen lagade hon gooood mat!
Så gosade jag med hennes underbara katt Disel, älskar den katten nu.
He is my boyfriend!
Jag är alltså inte singel längre för er som undrar, haha.

Rubriken till detta inlägget har jag ingen förklaring till, det är jag och Grisen som vet vad det är, haha!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: