Nana snart kanske?
2009-11-23 / 22:41:33 / Allmänt

Är ganska så trött nu känner jag.. mina ögon slocknar snart iallafall.
Har vart vaken i ett antal timmar nu så det är absolut inte konstigt att jag är trött nu.

Har inte gjort mycket alls idag.. skolan som vanligt och sen varit hemma och slappat resten.
Ganska gött ändå tycker jag!
Brukar vara trött efter en hel dag i skolan, men det känns som ett jobb.
Jag menar det är ju musik jag vill jobba med och det gör vi ju på ett sätt i skolan så jag stortrivs!
Sen är det ju andra ämnen som inte har med saken att göra men men..

Imorgon är det iallafall tisdag och då ser min skoldag ut såhär Gehörs & Musiklära, Datakunskap & Svenska.
Ganska go dag ändå, inte så lång heller.
Men efter skolan blir det megaskoj med bästaste Mikaela!
Ska hem till henne och laga lite mat, se 1:a Twilight filmen & prata en massa tjejsnack också såklart!

Vad ska ni hitta på imorgon?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: