Jag är kass som en..?
2009-11-18 / 21:11:32 / Allmänt

DÅÅÅÅLIG UPDATE FRÅN MIN SIDA!
Eller har jag fel?
Ne, skulle inte tro det..

Men men, nu bloggar jag iallafall så nu är vi goa & glada!
Eller?

Idag är det/har varit onsdag.
Skoldagen började men en underbart rolig & lärande Ljudtekniks lektion!
Älskar verkligen ljudteknik, en av dom bästa lektionerna som finns!
Idag mickade vi upp en ack gitarr & spelade in och så, skitroligt som sagt!

Sen resten av dagen hade vi historia, kf-tid (typ klassråd) & sånglektion med sångpedagogen.
Go dag helt enkelt.

Har inte gjort så jättemycket mer idag.
Halvligger iallafall här i sängen nu med datorn framför mig & chattar med Mikaela!
Imorgon ska vi se på Idolerna i Nordstan, NICKLAS HOCKER! love love love ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: