Jag är inte trött!?
2009-11-13 / 00:26:24 / Allmänt

Hejsan hoppsan lillebror!
Haha, jag är kanske trött ändå, haha!

Har suttit här i några timmar nu, har inte gjort sådär jättemycket mer än att jag har lyssnat på musik & suttit och chattat på msn och kikat runt på FaceBook.
Det är typ det man gör när man har tråkigt, haha.

Imorgon.. eller faktiskt idag om man ska vara riktigt korrekt så är det fredag!
Har bestämt mig för att åka hem till Åmål denna helgen, så imorgon blir det en lååång tågresa på typ.. ca: 2 timmar.. dock inte lika kul..
Men men, allt kan inte vara roligt här i livet!

Får se om det händer något kul i helgen.
Annars skulle det vara skönt att bara vara hemma med familjen och ta det lugnt också.
Kika på Idol osv.

Vad ska ni hitta på i Helgen?

1 Kommentarer
mikaela:

you know. ;)

hoppas du får en trevlig helg i åmål! :)



SKRIVET DEN: 2009-11-13 KL: 01:40:24 URL: http://mikaaelajacobsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: