Det bor fjärillar i min mage!
2009-11-09 / 23:42:01 / Allmänt

Har nu suttit här en stund, kollar runt och läst bloggar som vanligt.
Blev så inspererad (stavning?) av klippet jag länkade i förra inlägget så nu fick man en liten klapp på axeln känns det som, nu vill man mer!

Men det har nu flyttat in fjärillar i min mage, beror på morgondagen såklart!
Har konsert imorgon ju, rigga scen hela dagen är det som gäller och konserten sätter fart strax efter 19.00.
Kommer komma hem ganska sent så får se om jag orkar uppdatera då, eller om det kommer dagen efter.
Ska göra mitt bästa såklart!

Hoppas ni har haft en bra start på veckan så hörs vi nog imorgon!
Godnatt!

1 Kommentarer
Lisbeth:

Heeeej Sötnöt ;D Du hjärtat......... Om du bara visste.... Du e ju helt grym på att sjunga, e såå förbannat stolt över dig ska du veta. Om du hadde stått i publikhavet, ja då hadde du förstått vad jag menar... E nog lättare att stå där och höra hur det låter, än att stå på scenen och bli självkritisk, så som bara du kan bli. Klart att man aldrig ska vara helt nöjd, svårt att utvecklas då,. Men en sak vet jag allafall.... Du e duktig, och detta e verkligen ditt ämne... Tro mig, var stolt.. Pösselismackdängdäng, like you baby ;-) ( Publicera detta inlägg) Annars får du inga fler..... Hihihi kraaaaaaaaaam / lisbeth



SKRIVET DEN: 2009-11-10 KL: 21:49:09



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: