091120
2009-11-20 / 07:50:47 / Allmänt

Godmorgon godmorgon!

Nu är jag tillbaka med mina gammla vanliga morgon-inlägg igen!
Känns inte det bra? Haha.

Har inte varit sådär jättebra på mina updates det senaste men som jag har sagt tidigare så har även bloggare sina bättre & sämre dagar!
Men ni vet ju om att jag alltid kommer tillbaka.

Idag är det fredag & det betyder att jag börjar kl.10.
Vet faktiskt inte varför jag är uppe såhär tidigt om jag ska vara riktigt ärlig men, jaa.. vad gör det?
Har bara 2 lektioner idag, Matte & Skapande verksamhet.
Har en megastor håltimma mellan dom men ja, finns nog alltid något man kan göra.
Vi ska även ta vaccinsprutan mot svininfluensan idag!
Jag är skiträdd!!
Har verkligen FOBI för sprutor, ajajaj!


Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer, åka hem och bara slöa kanske?
Blir nog så.
Imorgon kanske det iallafall blir bowling med några kompisar, har inte bowlat på år och dagar så får väl se hur det går, haha!!

Men nu ska jag greja lite här, får se om jag bloggar något mer innan jag drar till skolan.
Annars hörs vi senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: