091116
2009-11-16 / 05:53:50 / Allmänt

Godmorgon godmorgon!

Även denna gången är jag förvånad över hur jag faktiskt kom upp.
La mig som sagt ganska så sent igår så trodde verkligen inte att jag skulle vakna idag.
Men det gjorde jag, skönt!!

Nu ska jag.. hmm.. dricka mjölk eller rengöra ansiktet?
Hmm.. får se vad det blir först denna gången, hahahha!!
Humor på morgonen hade jag idag iallafall, allitd roligt det haha.

Idag är det Måndag och det betyder skola som vanligt.
Först har vi Ensemble (hur stavas det ordet egentligen?) i 2,5 timmar, sen lunch.
Efter det Idrott, engelska & till sist historia.
Så ser skoldagen ut iallafall.
Sen vet jag inte vad som händer efter skolan, det lär märkas!

Jaja, nu ska jag gå och drick mjölk och sedan börja göra mig iordning!
Får se om jag bloggar något mer innan jag drar mig till bussen.
Puss&Kram.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: