Lång dag,
2009-12-09 / 17:54:34 / Allmänt

Hejsan hoppsan!

Sitter nu här i min säng och har precis fått i mig en smörgås & Oboy!!
Kom in genom dörren för en liten liten stund sedan, slutade vid halv 3 idag men va kvar i skolan med Mikaela och kollade på när några repade.
Dom var så duktiga så, haha imorgon gäller det för dom.. då är det KONSERT!!!
& självklart ska jag vara där och kolla på dom och ta kort, haha.

Som jag nämt här i bloggen tror jag så hade vi uppspel i skolan idag.
Alltså 1 & 1 på scen där vi framförde något med vårat huvudinstrument, i mitt fall sång.
Det gick bra, fick bra feedback av mina lärare efteråt så nu känns det skönt att det är gjort.
Nästa vecka är det konsert!

Nu ska jag kika runt lite här och sen hämta lite pepparkakor!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: