Kanske det sista..
2009-12-31 / 12:31:43 / Allmänt

Blogginlägget 2009!!
Vem vet, kanske inte hinner blogga något mer detta året så detta kanske är det sista.
Fast tror nog jag kanske hinner slänga in ett inlägg lite senare, men bara kanske!

Idag kommer det vara fullt upp här i huset.
Tårtor bakas redan för fullt ner i köket & när choklad är med i bilden så är jag såklart med, haha!
Kommer bli mätt på all choklad, men gott är det ju iallafall!

Vid 6-tiden ska vi iallafall ner till några vänner till familjen och fira nyår med dom.
Ska bli mysigt, får se om en av mina kompisar ska vara hemma idag så kanske träffar henne lite senare ikväll också.
Om hon har tid & lust med det.
Jag tycker det är lika sorgligt varje nyår när det skiftar över till ett nytt tal sådär, vet egentligen inte varför tycker bara det.
Aldrig mer 2009 lixom, men men 2010 kommer nog bli ett bra år tror jag med mycket musik för min del!

Sen ska jag försöka komma på något slags nyårslöfte också.. kanske att blogga & uppdatera bättre?
Jag har ju blivit ganska dålig på det de senaste så, varför inte?



Jag vill iallafall önska er alla ett GOTT NYTT ÅR & alla bloggläsare ett gott nytt bloggår!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: