Jullov,
2009-12-20 / 18:55:45 / Allmänt

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag igen.. vet inte vad det har blivit med mig.
Men jag har fortfarande kvar suget att blogga, så än blir ni inte av med mig haha!

Gick på jullov i torsdags, skööönt men ändå inte.
Jag gillar skolan och nu efter ungefär ett halvår har man kommit in i det, och så helt plötsligt ska man gå hemma några veckor?
Känns lite konstigt, men ja sköööönt också att få slappna av och tänka på lite annat.

Än så länge har det inte hänt så mycket på mitt lov.
Åkte hem till Åmål direkt på torsdagen, och här är jag fortfarande.
Ska nog spendera hela mitt lov här tror jag, vad jag vet nu iallafall.

Hmm.. finns de något mer att säga tro..
Joo, jag beställde en ny mobil i torsdags också!


Sony Ericsson W715.


Får hem den i början av veckan som kommer nu, ska bli skönt med en ny mobil!
Love it!

Hur ser erat jullov ut? ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: