God Jul!
2009-12-24 / 09:18:04 / Allmänt

Godmorgon allihop!

Nu är det äntligen julafton, som vi har väntat ett helt år på det haha!
Julafton är nog den mysigaste dagen på hela året, iallafall enligt mig.

Öppnade första julklappen för en stund sen, blev jätteglad!
Det var nämligen Andreas Carlssons bok, "Låtarna som skrev mitt liv".
Har velat ha den boken länge, och nu äntligen är den min!
Har man dom drömmar som jag har så tror jag att en sån bok är jättebra att läsa på alla sätt.



Någon av mina läsare som kanske redan har läst den?

Nu ska jag snart in i duschen, sen vet jag inte vad som händer här hemma.
Mormor kommer snart iallafall, sen är det ju dom vanliga traditionerna som gäller ni vet.. Julmaten, Kalle Anka, julklapparna osv osv..

Hoppas att ni får en jättebra julafton så bloggar jag kanske ikväll, annars bloggar jag såklart imorgon!
God Jul på er! ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: