Dagen efter konsert,
2009-12-16 / 07:46:51 / Allmänt

Godmorgon allihop!

Sitter nu här i sängen helt nyduschat, huuuuur gött som helst efter en lång dag som det var igår.
Igår var det ju nämligen konsert som jag nog redan har nämnt här i bloggen.
Hela dagen höll vi på och rigga, jag tycker det är kul & det är ju en del av detta så!

Rigg hela dagen som sagt, några få pauser med lite svenska & lunch.
Sen sound-checka vi och lite sånt.
Konserten började vid 7-tiden, min grupp spelade sist denna gången.
Vi har alltid spelat först så det kändes lite konstigt, men ah.. haha!

Men det gick skiiiitbra!!
Har aldrig känt mig så lugn och sansad på scen någon gång tror jag!
Vi hade ju Singer/Songwriter tema, alltså en aning lugnare, lite akustiskt osv osv.
Skithärligt va det, och jag hade det verkligen underbart kul på scen.
Fick jättebra kritik av min lärare efteråt, ska köra min låt inför hela skolan igen på julavslutningen på torsdag.
Längtar!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: