Gubbrock? JAVISST!
2010-09-01 / 11:24:12 / Allmänt

Godmorgon allihop!

Vaknade för inte alls sålängesedan, hade fått ett sms av en klasskamrat där det stod vilket tema vi fick i Ensemble B!
För er som inte vet vad Ensemble är så är det då man är i grupper och spelar musik tillsammans, enkelt förklaring.. eller? ;)

Temat vi fick var som i rubriken, GUBBROCK!
Allt som har order rock i sig kallar jag musik, nästan iallafall.. haha!
Men har kikat upp lite som dom sa så det ser rätt lovande ut.
Jag har dock inte fått reda på vilken låt jag ska ha än så det blir spännande!

Nog om det nu!
Sitter just nu och lyssnar på Kents nyaste album & vet ni.. jag tycker faktiskt det är riktigt bra!
Så blir nog käka frukost nu snart samtidigt som jag lyssnar på KENTAN!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: