Sveriges Nationaldag
2010-06-06 / 09:54:37 / Allmänt

Godmorgon alla underbara läsare!

Ligger fortfarande i sängen, har inte orkat ta mig upp än.. haha!
Men ska snart hoppa in i duschen och så.

Måste också säga att det var en vääääldigt dålig uppdatering från min sida igår.. hmm.. inte meningen.
Men min kära vän Lisa slängde ju in några mystiska inlägg så jag hoppas att ni klarade er på dom ett tag, haha!
Nedå, men jag var nere på en statsfest, jättekul & mysigt var det.

& Idag är det Sveriges Nationaldag!
Ni har väl inte glömt det?
Iallafall så ska jag "jobba" idag, ska jobba backstage vid en stor scen.
Se så alla artister komma upp på scen när dom ska osv osv.
Så ja, idag kommer de inte heller bli så många inlägg från mig.. tyvärr.. mitt liv börjar se upptaget ut, eller hur man ska säga?

Jaja, ska iallafall hoppa in i duschen nu.. men jag bloggar nog innan jag drar iväg!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: