Då var det fredag då!
2010-01-15 / 14:23:14 / Allmänt

Hejsan svejsan alla bloggläsare!


Sitter just nere i köket & bloggar faktiskt!
Pappa står vid spisen och steker pannkakor, muuums!
Saknar hans goda pannkakor nu när jag inte bor hemma längre, så får verkligen passa på.
Ska bli riktigt gott.

Har inte bloggat på några dagar nu, pga att jag varit sjuk och så.. har inte riktigt orkat.
Men ska verkligen försöka nu, det var ju ändå lite av ett nyårslöfte att blogga och uppdatera bättre.
Så nu så!!

Fick åka hem till Åmål i onsdags.. hade jätteont i hals, öra & näsa så var tvungen hem hit och till läkare.
Visst, kunde gått till en vårdcentral i Göteborg, men ville ändå ha mamma eller pappa med mig ifall det skulle bli en massa mediciner osv..
Som tur var så var det inget allvarligt med mig, bara åkt på något helt enkelt.. värre idag än var det var igår då jag var hos läkaren.. men men..

Idag är det fredag och jag har inte gjort något speciellt alls.
Sov ut ganska länge vilket var jätteskönt, sen gick jag upp ur sängen och började spela gitarr.
Jag gar blivit väldigt mycket för att skriva eget och producera eget nu vilket jag tycker är kul att jag har fått drivet att göra.

Vet inte vad som händer resten av dagen, vila vila vila!
Imorgon ska jag och pappa till frisören i Karlstad, då blir det makeover kan jag lova!
Haha, puss på er!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: