i.d. bare Minerals
2010-02-05 / 21:06:37 / Allmänt

Tänkte skriva lite smått om smink här nu bara, haha!
Jag är inte den bästa på när det gäller att prata smink eftersom jag inte är någon höjdare på den biten, men jag ska göra ett försök iallafall!

Sen jag började sminka mig har jag alltid provat olika slags foundations och så, men aldrig tyckt att någon av dom varit speciellt bra.
Men har ändå använt dom, alltid något lixom.

Men för några månader sen så testade jag en puder foundation vid märke i.d.
& där föll jag direkt, haha!
Har nog aldrig testat något bättre!
Den täcker skitbra, ju mer man jobbar med borsten ju mer täcker det.
Verkligen värt att testa!


Är det några av er som använder i.d.?
Vad tycker ni om det?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: