Min låt.
2010-04-25 / 23:51:02 / Allmänt

Godkväll gott folk!

Har suttit vid denna burken ett bra tag nu och försökt fixa en grej, och nu äntligen är det klart!
Haha, trött som bara den nu.

Jo det är så att vi i skolan har gjort helt egna låtar, jättekul när dom väl blev klara.
Men vägen dit har varit upp & ner, tror jag alla kan vara överrens om?
Det jag har gjort är iallafall att jag har lagt upp min låt på Youtube för att en nära person ville kunna lägga den på sin Facebook, inget jag säger nej till inte! :) hihi.

Så tänkte att även ni skulle få lyssna på den, om ni vill?
Jag kan börja med att säga att jag inte är 100% nöjd.. men det är väl ingen såhär i början.
Men jag jobbar iallafall på det & jag SKA bli bättre!

OBS! Det är jag som körar också, haha.

Min mamma frågade "Vem är det som körar?" Haha, men det är iallafall JAG :)
JUST ME!


Your turn to go - Erika Björck

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: