9 April 2010
2010-04-09 / 09:54:05 / Allmänt

Godmorgon alla morgonpigga människor!

Morgonpigg kan man nog inte kalla mig iallafall, inte när det är lov.. uschnej..
Men men, var tvungen att gå upp tidigt idag så vad ska man göra? Haha.

Idag bär det av mot Göteborg igen iallafall, har varit hemma hos familjen i över en vecka nu vilket har varit jätteskönt.*
Självklart så saknar man dom en hel del nu när man helt plötsligt har flyttat hemifrån..
Men det skulle jag ha gjort förr eller senare så!

Ska iallafall åka dit idag igen, åker med tåget vid 2 tiden någon gång.
Får se vad jag hittar på när jag kommer fram, kanske träffar en kompis i stan en stund innan det bär av hem för att vila inför morgondagen.
Imorgon händer en speciell grej förstår ni.. kan ni gissa vad?

Nu ska jag börja packa ihop min grejer och göra mig iordning lite smått.
Hörs senare!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: