17 April 2010
2010-04-17 / 12:31:59 / Allmänt

Hejsan svejsan alla underbaringar!

Sitter här på rummet och lyssnar på musik för tillfället..
Har suttit och grejat med min egna låt nu ett bra tag så det fick bli en paus nu.

Idag är det iallafall lördag vilket är sköööönt, skulle egentligen ha åkt tillbaka till Göteborg idag och sett när kompisar spelade på Meeths i Göteborg men fick bli en extradag med familjen istället.
Men ni som befinner er i Göteborg kan ju åka och kika om ni vill!
Meeths ikväll vid 7-tiden tror jag!

Kommer nog inte hända sådär jättemycket för mig idag tror jag.
Mer jobb på låten och kanske ut en stund i solen, får passa på medans den är framme.

Men nu ska jag mixa en liten stund till & sedan göra något annat för omväxlingens skull.
Hörs senare!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: