Kyckling ggr 2!
2009-09-25 / 23:16:42 / Allmänt

Tjenatjena allihop!


Sitter nu hemma i vardagsrummet i Fengersfors & lyssnar på musik och sjunger för fulla muggar! Sitter även och kikar Facebook & grejar fortfarande med Logic, kuuuuuuuul är det!

Har även käkat lite. Det blev kyckling & vitlöks kroketter (stavning?) Goooott! Åt även kyckling till lunch idag. Åt som sagt ute på stan idag med Kajsa & Caroline. Det blev buffè på en kina restaurans, det var huuur gott som helst! Jag tog åt mig yazminris, friterad kyckling & sötsur sås! Megagott som sagt. Ska ta reda på vad restaurangen heter så jag kan rekommendera den när ni är i Göteborg, och om ni gillar Kinamat vill säga.

Annars har jag inte gjort så mycket mer sen jag kom hem, bara tagit det luuungt. Så ska sitta här och greja i Logic en liten stund till. Börjar bli lite trött så får se hur länge till jag orkar vara vaken. Men hinner nog sticka in ett inlägg till innan jag lägger mig iallafall.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: