Idol 2009!
2009-09-08 / 21:11:32 / Allmänt

Tjolahopp!


Har precis kollat klart på första avsnittet av Idol nu. Lite känsligt var det faktiskt när man satte på teven och Idol-ljudet började spelas. Man har ju ändå sökt till det själv och varit en del av det så ja..

Tyckte första programet var jättekul! Man märker verkligen att Andreas, Laila & Anders har blivit hårdare än förra året. Men det tycker jag är bra, finns ingen tid till fjanterier, sånthär ska tas seriöst. Tycker jag iallafall.

Vad tyckte ni om säsongens första program?



Hittade denna bild från Malmö där jag sökte iår. Bland annat dessa grabbar såg man där, jag kännde igen dom på något sätt? Han till höger?! Har inte han varit med i det där HipHip?!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: