Mycket sång!
2009-10-21 / 17:19:53 / Allmänt

Tjena tjena!

Sitter nu här och har precis ätit lite bullar & tårta, men känner att jag fortfarande är hungrig så ska snart gå ut och göra några smörgåsar. Muuums, smörgåsar är godare än mat!

Skolan idag har varit bra, som jag sa imorse så blev det väldigt mycket sång idag eftersom vi som har solosång på låtarna gick på varandras sånglektioner för att träna stämmor och sånt. Skitsnyggt låter det, så detta kommer bli skitbra till konserten!

Men denna eftermiddag/kväll ska jag ägna min tid åt min kära Remix som ska in imorgon. Är ganska nöjd ändå för att vara första projektet. Men jag har alltid varit lite självkritisk och vill såklart att det ska vara perfekt.
Men det kanske är så man blir bäst?

Så nu ska jag som sagt göra mig lite att äta & sen sätta mig med Remixen,
Bloggar senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: