Hemma igen
2009-10-06 / 16:21:59 / Allmänt

Sitter nu här på mitt rum och ska snart börja plugga, tycker det är såååå tråkigt verkligen! Nog det tråkigaste som finns.. plugg alltså.. orkar inte sitta värst länge förräns jag tröttnar. Men det måste ju göras så man har ju inget annat val..

Idag åkte vi till skolan i normal tid. När vi kom dit så fick vi reda på att vi inte hade den första lektionen heller så vi hade helt enkelt ingenting i skolan idag. Men ändå stannade vi kvar & pluggade lite & repade. Så värst mycket rep blev det kanske inte eftersom många var hemma, men vi fick iallafall känna på det lite idag också, och jag fick visa vad jag kunde på trummorna! Sååå roligt, jag skulle verkligen vilja lära mig spela trummor. Huuuur coolt som helst.

Jaja, sitter här och äter lite godis nu. Det behöver jag verkligen om jag ska orka plugga hela kvällen. Men ska ta mig tid att ta ett bad också tänkte jag. Skulle vara skönt såhär i höst kylan, usch! Verkligen inte skönt nu på mornarna (stavning?) när man ska gå till bussen, brr!

Bloggar senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: