Vårdcentralen
2010-09-02 / 10:53:27 / Allmänt

Godmorgon allihop!

Sitter just nu på mitt rum och lyssnar igenom låtarna vi fick i Ensemblen.
Vi fick som sagt Gubbrock, inte riktigt min grej men bättre än typ.. blues och sånt haha.
Kan fixa YouTube klipp med alla 4 låtar sen så kan ni få se vilka det är!
Hade det varit något?

Ska snart börja göra mig iordning och få i mig lite frukost innan jag och pappa ska åka in till Vårdcentralen.
Det var ju så att jag fick åka in lite hastigt på måndagsmorgonen efter ett astma anfall.. så fick massa inandnings mediciner & tabletter som jag fortfarande äter.
Så idag ska jag på en astma utredning eller vad man nu kallar det, ingen aning.
Men det ska nog gå bra.. hoppas jag iallafall..

Så nu ska jag sätta fart här!
Hörs nog senare, puss&kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: