Spirometri
2010-09-06 / 15:25:45 / Allmänt

Hejsan svejsan!

Idag har jag varit på Vårdcentralen!
Denna gången fick jag iallafall den hjälp jag skulle ha & behövde.
Tack och lov..

Så gjorde ett så kallat Spirometri test.
Det är ett astmatest man gör för att se hur stark lungkapaciteten är eller något.
Jag har inte sådär jättebra koll, men något sånt iallafall.
Så nu vet jag vad jag ska ha för mediciner osv, känns jättetryggt.
Har liksom gått nu i över 1 vecka utan att veta vad jag ska ha haft osv.
Men nu så!

Just nu sitter jag iallafall och hjälper mamma skriva av hennes läxuppgifter på datorn.
Mammor och datorer asså, jösses.. ;) haha!
Så nu ska jag göra klart det och sen lägga mig på soffan och kika tv en stund tror jag!

Hoppas ni får en fortsatt bra dag så hörs vi senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: