I want an Iphone!!
2010-05-15 / 12:59:22 / Allmänt

Hejsan svejsan!

Sitter nu här i min säng ännu en gång & har precis fått i mig frukosten.
Oboy & rostad macka, låter inte det underbart!
Jojjomen, det var det kan jag lova!!

Sitter även just nu och kikar på Apples hemsida, ååh guuuud va kär jag har blivit.. helt sjukt egentligen..
Nu ska jag berätta storyn..
När vi var inne och hälsade på våran släkt från USA förra helgen så var det så att en av dom (eller ja.. båda!) hade en iPhone.
En i "släkten" var fortfarande kvar i USA, så jag fick låna en av deras iPhones och skicka ett meddelande till honom. Och det var då det sa PANG!!!
Jag blev störtkär i iPhones! Jag vill ha en nu nu nu nu nu nu nu..!!


Erika ♥ iPhone

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: