Erika ♥ Ray-Ban
2010-05-23 / 23:12:06 / Allmänt

Nu när solen har börjat kika fram i stort sett varje dag så måååste man ju ha ett par supersnygga solglasögon, eller har jag fel?
ABSOLUT INTE!

Jag älskar solglasögon, tycker det är en jättesnygg accesoar (stavning?) på sommaren, bara hänga i tröjan t.ex men mest ha dom på näsan såklart, haha.
Mina personliga favoriter är ju helt klar Ray-Ban designen, tycker dom är ursnygga.
Själv har jag ett bar fake, ser i stort sett likadana ut i designen (ni ser dom i min header, hiho), men jaa.. klart man skulle vilja ha ett par äkta.
Funderar på att skaffa mig ett par äkta nu till sommaren, min kära pappa har ett par äkta svart sånna.




Är dom inte supersnygga?!
Vad föredrar ni för typ av solglasögon i sommar?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: