10 Maj 2010
2010-05-10 / 06:29:14 / Allmänt

Godmorgon!

Sitter här i sängen som vanligt och är helt nyvaken, förstår egentligen inte hur jag orkar starta upp datorn såhär tidigt när mina ögon är helt borta, haha!
Men vad gör man inte gör att blogga lite på morgonen?

Idag ät det måndag, ny vecka.
Kort vecka också, går bara måndag, tisdag & onsdag och sen är vi lediga torsdag och fredag.
Känns ganska skönt, man börjar bli lite smått trött nu såhär några veckor innan sommarlovet.
Så idag har vi ensemble, idrott & historia.
Sen får vi se om jag ska på tvåornas konsert ikväll eller inte, beror på hur trött jag är.
Men det skulle vara kul att se dom idag.

Jaja, nu ska jag börja göra mig iordning för den kommande skoldagen.
Hoppas ni får en bra dag.

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: