Uppe med tuppen!.. typ.
2010-06-12 / 08:30:59 / Allmänt

Godmorgon alla morgonpigga läsare!

Som jag alltid gör när jag bloggar så halvligger jag i min säng just nu, som sagt.. BÄSTA BLOGGPLATSEN!
Mamma väckte mig ganska tidigt idag, men det är för att jag måste hinna packa ner lite kläder så jag har under tiden jag ska vara i Åmål.
När jag flyttade till Göteborg så tog jag med mig allt jag hade, så man får dra lite fram och tillbaka nu under lovet.

Så idag åker jag som sagt till Åmål, har inte varit där på 1 månad eller något så det ska bli skönt att byta miljö lite faktiskt.
Har inga planer på när jag åker tillbaka till Göteborg igen, men det blir väl när kompisarna saknar mig för mycket haha!

Men nu ska jag packa lite, göra mig iordning och sen åka in mot stan för att köpa några sista grejer till garderoben.
Jag får aldrig nog av att SHOPPA!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: