"Fyfan va vi är bra!"
2010-06-04 / 10:10:17 / Allmänt

Godmorgon allihop!

Sitter just nu här nyduschad & har precis fått i mig lite frukost, det är inte ofta jag äter frukost kan jag säga haha.
Men idag så!
Brukar ta mig tid till det när vi har sovmorgon som idag, börjar 11.45 idag.
Egentligen skulle vi börja vid 3 men det blev ändrat.. typiskt..
Men ska inte klaga, nu dom 2 sista veckorna innan sommarlov så är det ganska slappt.

Vaknade imorse och kollade ut genom fönstret.
Då har grannen champagne-frukost med sin klass som tar studenten idag, faaan va kul!
Jag vill också ta studenten nuuuuu!
Men det är inte så jättelångt kvar.. typ.. 2 år.

Jaja nu ska jag göra mig iordning innan jag sticker till skolan.
Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: