Tjejer + Skor = Äkta kärlek!
2010-07-27 / 17:45:04 / Allmänt

Hej allihop!

Sitter just nu uppe på mitt rum med en Billys pizza & cola, namnam!
En kall cola i sommarvärmen är aldrig fel!

Har precis kommit hem från stan med pappa.
Vi var och hämtade en bukett till mamma som pappa gav henne i bröllops present, min mamma ÄLSKAR blommor nämligen så vad kan vara bättre än att ge?
Hämtade även ut min beställning från Nelly, SKOOOOOOR!!



Beställde ju ett par jättesnygga sandaler med nitar osv men dom var för stora så ska beställa likadana i en mindre storlek, MÅSTE HA DOM!
Men dom ni ser på bilden passade perfekt!
High Heels, sååå grymt snygga.. men allt för höga.
Vet inte när jag ska använda dom..? Men jag är sån att tycker jag dom är snygga så får dom inte lämna min garderob ;) Någongång kommer dom nog till användning, hihi!

Mammas kommentar: "Och när ska du använda domhär då?"
Mitt svar: "hmm.. typ.. studenten eller något? ;)"
Hahahahaha!!

Vi tjejer bara älskar skor, inte sant?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: