"Det kliar i min nääääsaaa!!"
2010-07-21 / 13:49:59 / Allmänt

Godeftermiddag alla underbara läsare!

Sitter just nu nere på mamma och pappas dator och kollar skorean på Nelly.com!
Hur mycket som helst, 50-75% REA!!!
Woooohooo, då kan inte liksom jag, skofantasten själv strunta i att köpa skoooor!
Ska antagligen beställa ett par snygga klackar & ett par snygga sandaler.
Inte riktigt MIG att gå runt i klackar, men kan vara bra att ha till lite finare tillfällen.
Kan lägga upp bild på skorna lite senare.

Idag är det onsdag, fint väder och ah.. bara bra.
Min näsa kliar såååå enormt mycket av denhär jädra pollen som är just nu.. usch.. orkar inte mer!
BOOOORT MED POLLEN NUUUUU!!

Ska iallafall packa inför kusten imorgon, åker ganska tidigt så att vi är framme på förmiddagen..
Så upp tidigt imorgon, bläää..

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: