Sunshine!
2010-01-09 / 13:05:53 / Allmänt

Hejsan svejsan kära läsare!

Sitter just nu i köket och har precis ätit lite lasagne, goott som bara den!
Va riktigt hungrig faktiskt, & orkade inte äta bara frukost eftersom jag vaknade såpass sent.

Idag är det iallafall lördag, en soooolig lördag dessutom!
Älskar att titta ut genom fönstret på vintern när solen lyser, så sjukt fint.
Vad poetisk jag blev nu då, hahaha!

Ska iallafall snart göra mig iordning det sista innan jag ska dra mig in till stan där jag ska möta upp Camilla, först ska vi till Hemköp för jag ska köpa hallongrotta & kakor.. inget godis ju.. blir gaaalen!
Haha.
Sen ska vi åka hem till Mikaela, så blir en dag hos henne idag, mysigt.

Bloggar nog senare ikväll när jag kommer hem!
Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: