Nana dags!
2010-01-29 / 00:43:20 / Allmänt

Har nu packat & gjort iordning inför resan till Åmål imorgon.
Mamma har fyllt år och så, så jag känner att jag vill hem och fira henne lite eftersom jag inte kunde vara hemma på hennes födelsedag i tisdags.
Kan vara skönt att komma hem lite också faktiskt.

Mitt alarm ringer 06.00 på mobilen.. ska komma folk och byta fönster här vid 7-tiden på morgonen, så jag vill ju ha gjort mig klar och så innan dom kommer och tar bort fönstren.
Lär ju frysa ihjäl, haha!

Men nu ska jag renskriva det sista på min blivande låttext & sedan sova dom få timmarna jag får sova.
Jag får skylla mig själv som går och lägger mig så sent, men jag är verkligen inte trött.. funkar inte att sova då tyvärr, men men.

Får se när jag bloggar imorgon!
Godnatt på er!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: