Freeeeedag!
2010-01-22 / 08:09:42 / Allmänt

Godmorgon alla underbara!


Sitter nu här i sängen och är sjuuuuuukt trött.. en av dom jobbigaste dagarna att behöva gå upp på måste jag säga.
Skulle bara vilja ligga kvar i sängen och soova hela dagen.
Ganska seg dag också frästen.. lektion 10.00-11.30 (Matte) & sen har jag en låååång håltimme och börjar inte förräns typ innan 3-tiden någon gång.. men men!!

Vet inte riktigt vart jag ska börja nu..
Har iallafall varit inne och rengjort ansiktet för en stund sen, gör alltid det direkt när jag vaknar.
Sen brukar jag ibland sitta här en stund när jag har tid, äta frukost och ta det lungt.
Sen sminkar jag mig & sist klär jag på mig.
Där har ni mitt dagliga morgon schema, haha!

Idag är det ju fredag och jag har ingen aning om vad som händer.
Vet ju bara skolan just nu, skulle kanske på en spelning i Kungsbacka ikväll.. men vet inte om det blir av för min del.
Får se..

Men nu ska jag ta mig något att äta och sedan sätta lite fart, haha!
Ska försöka att blogga senare.
Pusspåer!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: