Äkta vänskap.
2010-01-09 / 23:48:40 / Allmänt

Halvligger här i sängen nu med datorn i knät såklart!
Avslutar alltid dagen på det sättet, haha mysigt eller?

Va ju iallafall hemma hos Mikaela idag med Camilla.
Vi hade det mysigt, dock gjorde vi inte så mycket.. som killar lanar ihop lanar vi tjejer med tjejsnack & skitsnack!
Haha!
Mysigt hade vi det iallafall, åkte hem vid 7-tiden någon gång.

När jag kom hem så gjorde jag mat, nudlar & kyckling blev det idag.. såååå fruktansvärt gott!
Slängde såklart i mig maten så jag mådde illa efteråt.. inte bra asså.. Men men!

Pratar iallafall med Mikaela på msn nu.
Pratar om sånt som behövs pratas om.. jobbiga & tunga saker som man inte orkar bära på ensam.
& det är det vänner är till för.. att finnas där för varandra och stötta varandra när man inte orkar helt själv.



Det kallar jag äkta vänskap.
Älskar dig MikaelaJacobsson <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: