31 Januari 2010
2010-01-31 / 12:35:19 / Allmänt

Hejsan svejsan!


Vaknade för typ mindre än 1 timme sedan, fick verkligen sova ut idag vilket var jätteskönt!
Är ju som sagt sjuk också så.. har inte fått sova speciellt mycket inatt så är fortfarande ganska trött.
Men men.

Idag är det söndag och sista dagen på januari, fyfan va tiden har gått fort!?
Deg känns som om det var julafton förra veckan lixom, haha typ iallafall.
12 dagar kvar tills jag blir 17!

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. vila vila vila!
Är ju hemma i Åmål & ska egentligen åka tillbaka till Göteborg idag.. men ah.. får se hur det blir med det.
Så jädra typiskt att jag är sjuk.. har varit sjuk jättemycket på den senaste tiden.. fy..

Men nu ska jag kika runt lite & läsa lite andra bloggar.
Hörs senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: