30 Januari 2010
2010-01-30 / 11:20:19 / Allmänt

Godmorgon alla läsare!


Nu har jag äntligen vaknat till liv!
Eller ja nästan iallafall.. vaknade med huvudvärk och påbörjan till ont i halsen.. alltid är det något när det gäller mig.
Jag blir alltid sjuk nu för tiden känns det som.. är trött på att inget går som jag vill längre, men vad ska man göra åt saken lixom?

Idag är det iallafall lördag och jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, det blev inte till att åka till stallet.
Vi ska iallafall snart åka till godisfabriken i Bengtsfors!
Muuuums, billigt.. färskt & gott godis!!
Måste ju ha något att trösta mig med..

Men nu ska jag klä på mig och dra en mössa över mitt hemska skitiga hår.. usch.. orkar inte tänka på hur jag ser ut idag faktiskt..
Jaja, men bloggar senare!

Puss! ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: