Trött som ett as..
2010-02-08 / 23:11:34 / Allmänt

Godkväll alla underbara!


Sitter nu här i sängen & har precis fått i mig en ostmacka och lite Geisha, haha!
Gottgottigottgott!
Choklad reparerar verkligen allt, allt.
Nästan..

Idag har jag umgåtts med en som är som en syster för mig, Tessan.
Så skönt att ha henne, kan verkligen prata om allt.
Ja, som en syster helt enkelt.

Har hjälpt henne lite idag med lite saker, spray färgat hennes spegel och så haha!
Det gick väl som det gick vissa stunder men kul hade vi iallafall ska ni veta.
Ohja.

Nu sitter jag här och försöker jobba på mitt föredrag som ska hållas imorgon.
Har typ knappt börjat.. men inte så svårt att hitta lite fakta och så.
Blir nog bra.

Jaja, nu ska jag fortsätta här.
Kanske bloggar sen, annars hörs vi imorgon.
Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: