Snart 1 år sedan. Del 3.
2010-02-04 / 15:56:30 / Allmänt

Tiden efter detta var jobbig.. svårt att förklara men så var fallet.
Man hade massa tankar kvar i huvudet, "vad hände?", "vad kunde jag ha gjort istället?"
Har man en sån enormt stor dröm så ger man verkligen allt för att uppnå den.
Just då.. för snart 1 år sedan var Idol enda vägen för mig.

Ungefär en månad efteråt så gick dom ut med "Andra Chansen" reklamen på tv.
Ni vet, då man kan skicka in ett klipp till Idol-sajten på när man sjunger.
Jag gjorde det.
Jag vet helt inne i denna grejen nu.. vad hade jag att förlora?
Tänkte jag då..

Efter att klippet legat uppe på sajten ett tag så låg just mitt klipp under fliken "Mest sedda"
Jag var såklart jätteglad bara för en sån sak.

Här har ni länken till mitt Sista Chansen klipp!

Bara att kopiera och klistra in i nytt fönster.
http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.996323

Länkten har krånglat för mig, att det inte har gått att titta på klippet och så.
Vet inte vad det beror på för jag kollade på klippet för en stund sen.
Annars kan ni försöka senare & se om det funkar.
Om jag kan fixa det skriver jag det i ett nytt inlägg.

Idag skämms jag så enormt för detta klippet, haha!
Men berättar jag hela storyn för er som jag gör nu så måste allt vara med.
Tycker jag?
(Jag ska försöka spela in något nytt som ni ska få höra någon gång)

Jaja, sista chansen deltagarna hade plockats ut men jag var inte en av dom.
Ett tag efter det så har jag släppt det, visst tänkte man fortfarande men ja.

I dagsläget tänker jag inte alls att Idol är enda vägen till att bli artist.
Absolut inte!
Det finns många vägar att vandra kan jag lova.

Idag är jag 1 år äldre & går Artist & Musikproduktions linjen i Göteborg.
Fantastiska musiker kring mig hela dagarna.
Jag håller helt enkelt på med det jag vill göra.

& jag kommer kämpa vidare för min dröm.
Tro mig.
För vem vet vad som händer i framtiden?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: