Sjung, sjung, sjung
2010-02-03 / 13:01:05 / Allmänt

Har nu suttit i min säng och sjungit (säger man så?) en stund.
Har inte haft igång rösten ordentligt sen i fredags tror jag?
Usch, inte alls bra.. den måste hållas igång alltså.

Så har sjungt/sjungit (vafasen säger man?!) en stund nu, så nu känns det bra!
Skulle ha haft sånglektion idag, men är inte i skolan och är sjuk så ah.. blev inget med det ju.. tråkigt.
Men men, jag fixar det hemma istället, inget jag tycker är jobbigt att göra så.

Måste bara lägga in en extragrej här, när jag skulle skriva ordet "Ordentligt" förut, på andra raden som ni ser, haha!
Så skrev jag istället först "Ordentligen", hahhaha vad är det för ord lixom?!
En blandning av ordentligt & egentligen?!
Jag skrev det bara, utan att tänka mig för, coolt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: