Shoppingrunda!
2010-02-08 / 17:28:10 / Allmänt

Hejsan svejsan allihop!


Sitter nu här på sängkanten med datorn i knät.. usch va trött jag är!
Har precis varit på en liten shoppingrunda med Kajsa i Nordstan, funfunfun.
Fick mig lite saker, berättar längre ner haha.

Dagen började med skola såklart!
Äntligen var man tillbaka i skolan efter 1 vecka hemma, liggandes i sängen och hostat.. blääääh!
Vi hade ensemble första lektionen, 2,5 timma gooott!
Gick väl sådär idag.. hmm.. men vi jobbar på det och ska ha extrarep efter skolan imorgon tror jag.
Det behövs.

Sen hade vi lunch, idrott & till sist historia i typ 15 min hahahaha!
Bra historialektion tycker jag (Y)

Sen bar det som sagt av till stan med Kajsa som sällskap.
Var först inne på H&M och köpte nagellack och toffsar, så ikväll blir det måla måla måla.. LILA!
Vad tror ni om det?
Sen gick vi till Gina Tricot där jag hittade en snygg t-shirt & så köpte jag en vanligt enkelt svart linne.
Kajsa handlade gulliga saker till Alla Hjärtans Dag, hihihi!

Jaja, kanske visar kort på t-shirten här i bloggen senare.
I love it!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: