Jädra hosta..
2010-02-02 / 13:51:23 / Allmänt

Tjenixen!


Lyssnar för tillfället på musik, väntar på att maten ska bli klar.
Har inte ätit ordentligt sen i typ.. fredags.. är sjukt hungrig hela tiden, men har liksom ingen ork att äta.
Så ska försöka få i mig lite hemmalagad pytt i panna snart, ska bli gott.

Har hostat i stort sett hela natten, så vaknade imorse av att jag mådde sjukt illa.
Min första tanke var ju såklart vinterkräksjukan, faan va rädd jag var där ett tag alltså.. nog det värsta som finns.. fyfan!
Men gick och la mig i några timmar till, vaknade och mådde lite bättre men fortfarande illa.
Men beror nog på allt hostande och för dåligt ätande.. hmm.. hoppas det iallafall!
Känns som min förkylning bara blir värre och värre.. men men..

Nu ropar dom nere i köket att maten är klar, så ska försöka få i mig lite nu!
Håll tummarna för mig.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: